gensinafoto

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Mer bilder från fotokursen..

Av Klara Klasson - 16 maj 2012 20:54

Heej:D Nu kommer lite mer bilder från fotokursen i söndags, hope u like. Personligen gillar jag djupet i den första bilden^^ 

         

 
 
Ingen bild

Lena

17 maj 2012 09:12

Guuu va duktig du e klara! Riktigt stålt! Hoppas vi ses snart så kan du förklara för mg hur. det går till när du gör dom där bilderna! ;)

Klara Klasson

18 maj 2012 11:09

Taack, det ska jag:D du måste bara säga mig vem Lena du är.. hehe:)

 
Ingen bild

En tjej

17 maj 2012 09:18

Skiit, fint fotat!! Hej måste bara säga att jag älskar din blogg något sjukt kollar på den dagligen och den fungerar nästan som en medicin för mig! Av att kolla på din blogg mår jag bra! Det är jättekul att du bloggar mycket! Måste bara säga att jag verkligen tycker om dig du värkar så cool och snäll på samma gång!! ;)<3 Jättefint inlägg håller med om djupet i bilderna! ;)<3

Klara Klasson

18 maj 2012 11:08

Tack, vad roligt att du gillar bloggen:D uppskattar verkligen när ni skriver så..(tår i ögat)^^

 
Ingen bild

Sabina

17 maj 2012 09:22

Heej klarat! Tycker det var riktigt fina bilder du har fotat älskar den sista den har liksom lite charm! Det har dom andra såklart också men endå! Tycker verkligen om din blogg klara så fortsätt simma ;) Gillade den första bilden också väldigt mycket hålder med om djupet! ;)

Klara Klasson

18 maj 2012 11:05

Tack så mycket:) ska simma på;)

 
Julia

Julia

18 maj 2012 22:20

Hej Klarien^^
Gillar bilderna! Håller med om den flrsta. Kika gärna in på min fotoblogg http://juliapraz.blogg.se
Ses på måndag!<3

http://juliapraz.blogg.se

Klara Klasson

19 maj 2012 12:27

Tack:) Ska kolla, ses på mån:)

 
Ingen bild

Sabina

19 maj 2012 10:56

Oj menade inte simma! ;)

Klara Klasson

19 maj 2012 12:26

Haha, förstod att du inte menade ordagrant;)

 
Natalie

Natalie

20 maj 2012 15:37

Heej! :D Tycker att du är jätte söt och fotar roliga inlägg! Men enligt mig så skulle jag bli jätteglad om du typ la ut mer bilder på dig skälv! Det skulle bli fint! Men det är bara vad jag tycker! :) MVH Natalie

http://baranatalie.blogg.se

Klara Klasson

20 maj 2012 16:05

Ja, som jag skrev i en annan kommentar så har jag nästan inga bilder på mig själv^^ ska försöka få ngn att fota mig. Det är nämligen väldigt många som vill det.. :P

 
Ingen bild

Nora

20 maj 2012 15:56

Hej, hej! Tycker om din blogg jette mycket! Hoppas att du mår bra! För det gör inte jag! Men det är lättre när din blogg finns att tänka på! :P Tycker du e jätte sööt och värkar snell!

Klara Klasson

20 maj 2012 15:59

Vad kul att du gillar bloggen:) Men tråkigt att du mår dåligt:( Tack^^

 
Ingen bild

Rita

20 maj 2012 16:10

Fint formulerat på ditt som man kanske kan kalla det medelande! Jag kan inte så mycket om sånthär direkt. Nu kanske du undrar vem jag är. Så jag tänkte ta ett litet prat. Jag heter Rita och är en pansionär som bor i haninge. Haninge ligger utanför stockholm om du undrar det är kul att på där för det är många som bor här. Jag kom in på din sajt, genom att trycka på en ikon eller vad man ska säja på min dator. Min dator är en ganska rostig dator men den funkar. Den är vit och ganska stor. Funderar vad du har för dator på min står der sony men det vet jag ej vad det betyder, men du kankse gör det, ikke vet jag. Men hur som helst så är jag gla och trevlig. tycker i alla fall jag. Jag har en väska för speciella tillföllen som jag brukar använda mig när jag går på olika slags kalas. Jag älskar den väskan den är röd och svart.Jag bor tillsammans med en stilig karl. Han är rolig och rar. Tycker om honom mycket, jag tror att jag är lite sådär dmå kär honom. Hoppas du blir det någon dag. För det är underbart. Jag har fem barnbarn de är roliga men lite jobbiga ibland, jag har blivit ganska gammal, du vet man blir det tilslut i livet. Hoppas du mår bra i turkiet. Vi ses du och jag tror jag. Men man vet alrig eller hur? Det tog en stunda att skiva detta, men jag orkar inte skriva så mycket mer, hej vi ses.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Klasson - 20 januari 2013 09:03

Godmorgon godmorgon! Nu tänkte jag meddela att jag har bytt blogg, den är snyggare, bättre och proffsigare. Hoppas ni flyttar med mig dit, ses där! Kram NYA BLOGGEN<3 ...

Av Klara Klasson - 19 januari 2013 11:25

God morgon! Efter 10 minuter i 20 minus och strålande sol blev bilderna såhär.. Enjoy        ...

#Me

Av Klara Klasson - 9 januari 2013 19:11


Heej alla<3   

Eye

Av Klara Klasson - 7 januari 2013 17:35


 

Av Klara Klasson - 7 januari 2013 09:35


 

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om min passion för fotografi och se mina bilder. Lite kort om mig då, jag är en tjej på 14 bast som fotar, åker skidor och dansar. Puss puss hoppas du gillar bloggen.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Copyright

All kopiering av mina bilder är förbjuden. Vill du ha en av mina bilder, skriv en kommentar som ska innehålla vilken bild du vill ha, din mejladdress och namn. Då skickar jag bilden till dig. 

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards