gensinafoto

Alla inlägg under maj 2012

Av Klara Klasson - 27 maj 2012 08:10

Halloj alla morgonmänniskor:D 

Loreen vann igår! Fett coolt ju nu står det lixom överallt om Sverige och nästa år kommer dom till Stockhoolm! :D var bara det jag ville säga^^

Av Klara Klasson - 26 maj 2012 14:19

Hallu! Ni kommenterar inte längre? :( Aja, för det första har jag köpt en iphone! :D och för det andra så var jag på båtklubbsfesten igår och fick bli lite pressfotograf, bilderna kommer typ läggas upp på hemsdan och lite sånt:) Här är några av dem!


   

God mat med grekiskt tema;)

 

Pappa The Chef^^

 

  Här tänder vi grillen.. :)

Av Klara Klasson - 22 maj 2012 22:42

Hej, nu har jag inte bloggat på ett tag. Det har blivit en liten form av bloggpaus. Har verkligen inte haft tid! :( Men ja tänkte iallafall lägga upp lite bilder från i helgen:) Jag och pappa cyklade upp till Rosendals Trädgård och så fotade jag lite vackra blommor:) de andra bilderna är från resan dit;) hope u like<3


     

Av Klara Klasson - 20 maj 2012 00:41

Tjeenare allihopa:D Här kommer tre bilder från idag, den sista e väl lite udda men la upp den ändå för den kan va rätt cool.. ^^ enjoy

Ps. skorna är en liten smygtitt på vad som kommer att komma om ett tag.. oh ooh ;)

     

Av Klara Klasson - 19 maj 2012 17:40

Halli! Hoppas ni haft en skön lördag i sommarvädret! Här kommer iallafall två uppföljningsbilder till dagens album. Här är Sometimes u can't be strong enough! :)


   

Av Klara Klasson - 19 maj 2012 12:27

Hallu:) Måste först be om ursäkt för att det inte blev något igår, somnade i soffan^^ Nu blir det iallafall ett litet album jag fotat i morse. Jag presenterar (durudu duruduuuuu!) Strong as nature!!.. Hehe

     

Av Klara Klasson - 18 maj 2012 11:22

Halli hallå! Tänkte bara säga hej till er! Haha, nej men jag ville bara berätta att det kommer att komma nya bilder ikväll om ni väntar på uppdatering;D

Hejdå! Ha en trevlig ledig dag (för alla er som e de), skänk en tanke åt alla dom som fick gå i skolan:P

Av Klara Klasson - 16 maj 2012 20:54

Heej:D Nu kommer lite mer bilder från fotokursen i söndags, hope u like. Personligen gillar jag djupet i den första bilden^^ 

         

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om min passion för fotografi och se mina bilder. Lite kort om mig då, jag är en tjej på 14 bast som fotar, åker skidor och dansar. Puss puss hoppas du gillar bloggen.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Copyright

All kopiering av mina bilder är förbjuden. Vill du ha en av mina bilder, skriv en kommentar som ska innehålla vilken bild du vill ha, din mejladdress och namn. Då skickar jag bilden till dig. 

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards