gensinafoto

Alla inlägg under november 2012

Av Klara Klasson - 25 november 2012 11:28

  

Av Klara Klasson - 25 november 2012 11:15

Här är två bilder från italien i våras. Puss

   

Av Klara Klasson - 9 november 2012 20:34

Heej! Här är ett par jättesöta kaninungar från midsommarafton<3 puss

     

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om min passion för fotografi och se mina bilder. Lite kort om mig då, jag är en tjej på 14 bast som fotar, åker skidor och dansar. Puss puss hoppas du gillar bloggen.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Copyright

All kopiering av mina bilder är förbjuden. Vill du ha en av mina bilder, skriv en kommentar som ska innehålla vilken bild du vill ha, din mejladdress och namn. Då skickar jag bilden till dig. 

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards