gensinafoto

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

...

Av Klara Klasson - 16 maj 2012 06:49

Halli hallå.. just nu har jag ingenting att blogga om:/ Har varken vart ute och fotat eller hänt ngt speciellt:P Så då måste jag ju fråga mina fantastiska läsare om ni vill se mer av någonting? Speciell fotostil ni vill se så ser jag till att komma ut lite ikväll:) Try me, har noll inspiration just nu.. 

Tack på förhand:)

 
 
Ingen bild

Stina

16 maj 2012 09:13

Havsbildern/skärgård! :)

Klara Klasson

16 maj 2012 20:03

Okej:) då gäller det att ta sig till det, men jag seglar ju och så ska jag till pappa i helgen som bor precis vid vattnet:) så det blir nog någonting i helgen då;)

 
Ingen bild

Dora

16 maj 2012 09:15

Kanske mer naturbilder som skogg, stigar och kanske fota berg! ;)

Klara Klasson

16 maj 2012 20:06

Okej, kan lägga ut lite fler bilder från fotokursen, och sen komma ut och fota lite mer skog och natur:) tack

 
Ingen bild

Sarah

16 maj 2012 09:19

Jag tycker du borde fota mer modebilder eller kanske fler gatubilder typ i stan! :)<3

Klara Klasson

16 maj 2012 20:04

Okej, ska bli:D ska till pappa i helgen och han bor ju i stan så det ska jag absolut pröva, tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Klasson - 20 januari 2013 09:03

Godmorgon godmorgon! Nu tänkte jag meddela att jag har bytt blogg, den är snyggare, bättre och proffsigare. Hoppas ni flyttar med mig dit, ses där! Kram NYA BLOGGEN<3 ...

Av Klara Klasson - 19 januari 2013 11:25

God morgon! Efter 10 minuter i 20 minus och strålande sol blev bilderna såhär.. Enjoy        ...

#Me

Av Klara Klasson - 9 januari 2013 19:11


Heej alla<3   

Eye

Av Klara Klasson - 7 januari 2013 17:35


 

Av Klara Klasson - 7 januari 2013 09:35


 

Presentation


Hej! Här kan ni läsa om min passion för fotografi och se mina bilder. Lite kort om mig då, jag är en tjej på 14 bast som fotar, åker skidor och dansar. Puss puss hoppas du gillar bloggen.

Fråga mig

26 besvarade frågor

Copyright

All kopiering av mina bilder är förbjuden. Vill du ha en av mina bilder, skriv en kommentar som ska innehålla vilken bild du vill ha, din mejladdress och namn. Då skickar jag bilden till dig. 

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards